Content Marketing

Zašto moj biznis treba imati blog na web stranici?

blog na web stranici

Skoro svaki biznis treba ovaj povoljan i jednostavan komunikacijski kanal. Ako nemate blog na web stranici, ona će koristiti samo onima koji već znaju za vaš posao: a njih ionako poznajete. Saželi smo prednosti bloga u ovih 11 razloga “za”. 11 zato što volimo nogomet, priznajemo.

1. Pokazuje da nešto radite

Nedavno sam šetao kvartom i spazio jednu veoma tužnu tablu. Pisalo je: “Parkiralište samo za članove video-kluba”. Jasno da nije bilo ni jednog auta. Većina će kupaca, ako vidi da je vaša web stranica posljednji put ažurirana prije tri godine, pomisliti da ste video klub. (Nota bene: to se još nije vratilo u modu.) S druge strane, ako redovito pišete blog na web stranici, ona će uvijek imati nov i zanimljiv sadržaj.

2. Pruža više informacija o vašim proizvodima i uslugama

Vaši proizvodi imaju poseban sastojak? Nudite usluge koje jamče posebne pogodnosti kod partnera? Blog omogućava da potencijalni kupci shvate što vas to izdvaja od ostalih i zašto vrijedite svake izdvojene kune.

Ujedno, blog smanjuje broj upita oko detalja o proizvodima ili uslugama koje kupci često postavljaju: “Koliko dugo traje dostava?” “Radite li i šminkanje osim frizura?” “Prevodite li s nizozemskog?” (In Branche, we spreken ook Nederlands! Wilfried Bouma!) Informiran kupac je zadovoljan kupac.

3. Omogućuje kupcima da vas upoznaju

Biramo one brandove u koje imamo povjerenje. S kojima imamo povijest. Uvijek ćete radije kupiti od nekoga koga poznajete, zar ne? Blog omogućuje kupcu da sazna nešto više informacija prije nego uloži svoj novac. Što su vaši proizvodi i usluge veće vrijednosti, to je povjerenje važnije. A time i informiranje potrošača. Blog je vrlo pristupačan i jednostavan način da mu otkrijete zašto ste vrijedni njegovog povjerenja!

4. Daje mogućnost za interakciju

Jednosmjerna komunikacija – putem plakata ili TV oglasa – ne uključuje potencijalnog kupca. Ne možemo čuti što on želi, a ni prodati mu proizvod ili uslugu. Blog je efikasan način da čujete njegovo mišljenje, bilo da omogućite komentar ispod objava na blogu ili ga podijelite putem društvenih mreža i newslettera. Ne iziskuje toliko pozornosti i podatkovnog prometa kao video, a jednostavno ga je koristiti.

5. Ekspertiza

Vrhunska krojačica, agentica za poslovne nekretnine ili ortodont trebaju prostor da pokažu svoje stručno znanje i iskustvo. Ako vas ekspertiza izdvaja i ako ste u niši gdje je povjerenje bitno: privatne zdravstvene usluge, servisiranje uređaja, frizerske i kozmetičke usluge i slično – blog na web stranici je najučinkovitiji način da to pokažete.

6. Blog na web stranici radi 24 sata dnevno

Mandžukić među ovih 11. Zašto? Kada pišete blog, on će raditi i u 3 ujutro, dok ste na bolovanju ili u rijetkim trenucima kada koristite godišnji odmor. Uvijek odgovara na pozive, stalno pruža informacije, ne pita za prekovremene sate. Tko ga ne bi poželio?

7. SEO

Google tražilica ima dugu crnu listu. No, blogove lajka. Dobro napisane objave mogu značajno doprinijeti optimiziranju za tražilice (SEO). Naravno, to ne znači da ćete biti na prvoj stranici za bilo koji pojam. No uz odgovarajuća i ciljana ulaganja u oglašavanje, kroz određeno vrijeme možete biti na prvoj stranici za ključne riječi koje ste unaprijed odredili.

Recimo da se bavite prodajom gramofona i pripadajuće opreme. Članci koji savjetuju kod kupnje gramofona, objašnjavaju kako ga održavati i servisirati, sigurno će doprinijeti da se pozicionirate visoko na tražilicama za pojam gramofona, ali i mnoge srodne pojmove.

8. Omogućuje kvalitetnije oglašavanje

Kako učinkovito oglašavati bez sadržaja? Blog je jedan od temelja za učinkovite kampanje: omogućuje da u njemu obradite problem koji muči kupca i potom ga riješite. Ili barem predložite rješenje.

9. Analitika

Ako uparite svoj blog s Google Analyticsom ili kakvim drugim analitičkim alatom, dobit ćete uvid u jako, jako mnogo podataka o svojim čitateljima. Moći ćete shvatiti što ih zanima i kakav životni stil imaju. Koliko se zadržavaju na vašoj stranici, koje su im teme najprivlačnije i mnogo, mnogo toga.

10. Možete riješiti puno problema

Kupci većinom ne dolaze zato što im se jako sviđaju proizvodi ili usluge koje nudite. Oni dolaze kada se uvjere da ste sposobni riješiti njihov problem ili zadovoljiti određenu potrebu. Ako im putem bloga objasnite kako riješiti neki problem ili pružite vrijedan savjet, izgradit ćete povjerenje. I većina njih će se vratiti. Provjereno.

11. Nezamjenjiv branding alat

Ne, branding ne počinje s logotipom. Još manje završava. Vaš brand ima dubinu tek kada ga prate odgovarajuće riječi i stručnost u području. Blog omogućuje da argumentirate zašto ste upravo vi najbolji izbor. Uz to, daje vam okvir da se u potpunosti izrazite. To je teško postići u jednom tvitu ili Instagram postu.

Blog na web stranici pruža vidljivost: brand se zaista nalazi samo u glavama potrošača. Ako za nj ne znaju ili ga ne primijete, sva ulaganja u ime, slogan i vizuale malo vrijede. Zašto ne biste iskoristili ovaj kanal da ta ulaganja opravdate?

Pogledajte i kako izbjeći najskuplje i najopasnije branding greške za mala i srednja poduzeća.

Ne budi škrtica, podijeli s drugima: