Želite učinkovite, primjenjive savjete koji vam mogu pomoći i olakšati upravljanje društvenim mrežama? Prikupili smo ih osam, i možete ih sve primijeniti u manje od 60 minuta.
1. Potpuno popunite polja u profilima društvenih mreža
Potrebno vrijeme: 20 minuta
Koje društvene mreže koristite? Jesu li sva polja u njima popunjena? Provjerite sljedeće:
- Twitter: Bio, Location i Website
- Facebook: About – sve što možete popuniti
- LinkedIn: Admin -> Overview – sve što možete popuniti
- Instagram: Website, Bio, popunite Business Profile
Ako popunite ove podatke, korisnici će vas doživjeti profesionalnije. Ujedno, dobit će i poticaj da se duže zadrže na profilima i bolje upoznaju s onim što radite. Tko bi odbio malo besplatnog oglasnog prostora?
2. Dodajte linkove u svoje profile i pratite posjećenost (bit.ly i UTM tagovi)
Potrebno vrijeme: 10 minuta
Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn… svi imaju opciju postavljanja linka na vašu web stranicu. Zašto ne biste na jednostavan način stvorili dodatni i besplatni promet?
Kako biste pratili koliko je prometa zaista došlo preko tih kanala, kreirajte UTM tagove. Dobit ćete veoma duge linkove, no to možete riješiti shortlinkovima (skraćenim linkovima). Za skraćivanje možete koristiti neki od specijaliziranih servisa, kao što je bit.ly, ow.ly ili goo.gl.
3. Postavite pitanje svojim pratiteljima i fanovima
Potrebno vrijeme: 7 minuta
Dva su razloga zašto volimo odgovarati na pitanja. Prvi – jer volimo da nas se nešto pita. Bilo zato što volimo da nam se ugađa ili zato što nam se sviđa biti autoritet. Drugi – volimo razgovarati o tome što volimo pomoći.
Osim toga, interaktivnost pomaže da se korisnici osjete uključenima u vaše poslovanje. Profilirat ćete se i kao netko kome je stalo do korisnika te dobiti dragocjene podatke o onome što korisnici zaista misle. U vrijeme kada društvene mreže imaju vlastitu podršku za ankete, zaista nije teško dobiti odgovore!
4. Dodajte social linkove u svoj email potpis
Potrebno vrijeme: 5 minuta
Ako šaljete email poznatoj ili nepoznatoj osobi, ne škodi u potpisu staviti poveznice na vaše profile društvenih mreža. Jednom kad ih dodate, oni su uvijek tu, što je posebno korisno za one koji prvi put dobivaju vaš email.
Možete dodati ikone, ali s obzirom da svi ne učitavaju slike pri čitanju maila, naša je preporuka da poveznice oblikujete na ovaj način: Facebook | Twitter | LinkedIn.
5. Pratite što radi konkurencija na Facebooku
Potrebno vrijeme: 5 minuta
Konkurencija nas čini boljima? Ako znamo učiti od nje – sigurno! Dobra vijest je da vam je Facebook to olakšao. Naime, možete dodati stranice konkurenata koje želite pratiti pod Page -> Insights -> Pages to Watch (na dnu stranice).
Ondje možete dodati stranice konkurenata i pratiti metrike kao što su: ukupan broj likeova, porast u odnosu na prethodni tjedan, broj objava i engagement ovog tjedna. Jednom kad dodate stranice, možete kliknuti na njih i pojavit će se top objava ovog tjedna. Učinkovito upravljanje društvenim mrežama znači uzeti najbolje od konkurencije i primijeniti naučeno za sebe. Jednostavno, zar ne?
6. Integrirajte svoje kanale u jedan alat za upravljanje društvenim mrežama
Potrebno vrijeme: 15 minuta
Dijelite sadržaje na društvenim mrežama tako da se ulogirate na svaku od njih i onda pišete post? Može biti i jednostavnije: postoje servisi za upravljanje društvenim mrežama kao što su Buffer, HootSuite ili SocialPilot Lite, i besplatni su za manji broj kanala.
Preko njih možete s jednog mjesta umrežiti sve svoje profile i potom pripremiti objave unaprijed. Većina alata nudi i naprednu analitiku, tako da možete lakše pratiti najpopularnije objave ili naći najbolje vrijeme za objavu
7. Zakvačite (pinajte) svoje najpopularnije objave
Potrebno vrijeme: 2 minute
Kupac zna najbolje? Ako to prenesemo na čitatelje, pokažite im najbolje što imate i omogućite im da prvo pročitaju vašu najpopularniju objavu. Time im odmah dajete ono što ima najveću vrijednost i dajete im instant-nagradu. Drugo – ne manje važno – te objave obično imaju puno lajkova, shareova, retweetova… Ili to, ili neka svježa objava koja možda nije bila toliko popularna. Što biste vi izabrali na njihovu mjestu?
Ujedno, možete iskoristiti priliku i ponovno objaviti neku stariju, a veoma popularnu objavu. Možete ponovno imati velik doseg – ni orali, ni kopali.
8. Dodajte Hašek u svoje bookmarkove
Potrebno vrijeme: 1 minuta
Neka svaka vaša objava, a posebno blog postovi, budu gramatički ispravni. Nema boljeg načina da postignete profesionalan ton. Otvorite stranicu, kopirajte tekst koji ste napisali i pritisnite button “Play”. Kada tekst bude skeniran, sve greške ili potencijalna poboljšanja bit će označena. Bolje spriječiti nego liječiti!
A ako želite saznati zašto biste svakako trebali pisati blog postove (i koristiti Hašek), pročitajte naših 11 razloga zašto je korisno pisati blog.